۵۷ آتش‌نشان جدیدالاستخدام با دستور استاندار کرمانشاه، شروع بکار کردند

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
|
۱۵:۲۶:۲۴
| کد خبر: ۲۳۴۹۶۲۶
۵۷ آتش‌نشان جدیدالاستخدام با دستور استاندار کرمانشاه، شروع بکار کردند
برنا- گروه استان‌ها: مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه از آغاز به‌کار ۵۷ نیروی جدید در سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه با موافقت استاندار خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ غلامرضا شعبانی، مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه اظهار داشت: ۵۷ نفر از متقاضیان پذیرفته‌شده در مشاغل سازمان آتش‌نشانی که در آزمون‌های کتبی، عملی و روانشناختی حائز بالاترین نمرات شده بودند، پس از طی مراحل گزینش و با دستور و موافقت استاندار کرمانشاه برای ارائه خدمت در واحدهای عملیاتی آتش‌نشانی مشغول به کار شدند.

شعبانی افزود: پذیرفته‌شدگان از میان برادران شیعه، سنی و اهل‌حق انتخاب شدند و فرایند گزینش بدون توجه به گرایش‌های سیاسی، مذهبی و قومی و صرفاً بر اساس ضوابط عمومی، شایسته‌سالاری، صداقت، امانت‌داری و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود نیرو در واحدهای عملیاتی آتش‌نشانی و لزوم ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان که مورد تأکید استاندار است، امیدواریم نیروهای جدید در انجام خدمت صادقانه موفق باشند.

مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه در پایان از تلاش همکاران خود در هسته گزینش برای انجام امور محوله بر اساس صداقت و خدمت به مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :
بهنام بسامی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر