گارسیا: مقابل ایران کارایی لازم را نداشتیم/ باید نیوزیلند را شکست دهیم
برنا - گروه وزشی: سرمربی بلژیک پس از توقف مقابل ایران، تاکید کرد تیمش در فاز هجومی کارایی لازم را نداشته و برای صعود باید نیوزیلند را شکست دهد.
به گزارش برنا، رودی گارسیا سرمربی تیم ملی بلژیک پس از تساوی بدون گل این تیم برابر ایران در دومین دیدار در جام جهانی ۲۰۲۶، گفت: در خط حمله کارایی لازم را نداشتیم. انتظار چنین بازیای را داشتم۷۰ درصد مالکیت توپ، تعداد زیادی سانتر و شوت داشتیم و به هدف زدیم؛ اما دروازهبان را به اندازه کافی آزمایش نکردیم. بازی با ۱۰ نفر هم تغییری ایجاد نکرد.
وی افزود: قبلا هم مسابقاتی مانند بازی با ایران داشتهایم و معمولا حداقل سه گل زدهایم. این بخشی از شروع سخت ما در جام جهانی است.
گارسیا در پایان خاطر نشان کرد: گاهی اوقات، کمی مردد به نظر میرسیدیم. با این نتیجه باید در بازی نیوزیلند پیروز شویم.
انتهای پیام/
نظر شما