پزشکیان فردا به پاکستان میرود
برنا - گروه سیاسی: رئیسجمهور به منظور رایزنی و تبادل نظر با مقامات پاکستان، فردا (سهشنبه) عازم این کشور میشود.
«حبیبالله عباسی» مدیر روابط عمومی دفتر رئیسجمهور در گفتوگویی اعلام کرد که «مسعود پزشکیان» رئیسجمهور اسلامی ایران فردا عازم پاکستان میشود.
قدردانی از شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در خصوص میانجگری میان ایران و آمریکا، تداوم مشورتها بین مقامات ۲ کشور در عالیترین سطوح، ادامه همکاری و مشورتهای فیمابین، بررسی و پیگیری همکاریهای اقتصادی پیشین از مهمترین برنامههای سفر دکتر پزشکیان به پاکستان است.
انتهای پیام/
نظر شما