امیر سرتیپ الهامی: ما از یک جنگ نابرابر با سربلندی و افتخار بیرون آمدیم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۱۴:۳۶:۴۸
| کد خبر: ۲۳۵۷۳۴۰
امیر سرتیپ الهامی: ما از یک جنگ نابرابر با سربلندی و افتخار بیرون آمدیم
برنا - گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، تاکید کرد: ما از یک جنگ نابرابر با سربلندی و افتخار بیرون آمدیم و لازم است تجربیات ارزشمندی که در جنگ ۱۲ روزه و در جنگ رمضان بدست آوردیم برای آیندگان ثبت و ضبط شود

امیرسرتیپ علیرضا الهامی در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید عزیز و شجاع ایران اسلامی اظهار کرد: پدافندهوایی تاریخ پرافتخاری را در این جنگ رمضان برای حفاظت از حدود و ثغور ایران اسلامی به ثبت رساند و یک تجربه ماندگار از فرزندان غیور و جان برکف نیروی پدافند هوایی بود که برای آیندگان به یادگار گذاشته شد.

سرتیپ الهامی تاکید کرد: جنگ حق و باطل از ابتدای تاریخ تا به الان وجود داشته است و بعد از این هم وجود خواهد داشت و مردم مبعوث شده ایران اسلامی امروز با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، در مقابل ظلم و ظالم ایستاده است و حماسه‌های بی‌بدیلی را در خیابان‌ها آفریده‌اند و نیرو‌های مسلح ایران نیز امروز در آمادگی صددرصدی قرار دارند و ما برای هر سناریوی دشمن آماده‌ایم.

در روز دوشنبه اول تیر، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مجموعه پدافند هوایی کشور تصریح کرد: سلحشوری و مردانگی که کارکنان غیرتمند پدافندهوایی در ارتش و سپاه در جغرافیای پر برکت و مقدس ایران اسلامی به نمایش گذاشتند مایه مباهات تمامی آزادی خواهان شده است و امروز هم یگان‌های عملیاتی پدافندهوایی در سراسر کشور همچنان مستحکم پای کار دفاع از آسمان مقدس ایران اسلامی ایستاده‌اند و این شجاعت و شور اشتیاق کارکنان جان برکف پدافند هوایی باعث دلگرمی مردم شریف ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر