محسن رضایی: آمریکا مسئول افزایش تنش در لبنان است

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۰۱:۲۵:۱۵
| کد خبر: ۲۳۵۷۱۰۴
محسن رضایی: آمریکا مسئول افزایش تنش در لبنان است
برنا - گروه سیاسی: فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه آمریکا باید نسبت به اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی در لبنان پاسخگو باشد، تصریح کرد: در صورت تهدید علیه ایران، آمریکایی‌ها را پاسخگو می‌کنیم.

به گزارش برنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد. در صورت تهدید علیه ایران، آمریکایی‌ها را پاسخگو می‌کنیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر