فرماندار ملایر: ملاک ارزیابی مدیران تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها است

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
|
۰۷:۴۹:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۷۵۹
فرماندار ملایر: ملاک ارزیابی مدیران تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها است
برنا- گروه استانها: فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه اولویت اصلی اعتبارات امسال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: ملاک ارزیابی مدیران تخصیص اعتبارات به ویژه جبران تخصیص‌های پایین برخی دستگاه‌های اجرایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

«سعید کتابی» در نشست شورای اداری شهرستان ملایر گفت: سهمیه‌های اشتغال دستگاه‌های اجرایی و برش شهرستانی اعلام شده و اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسم‌های پیش‌رو به ویژه مراسم تشییع رهبر شهید اتقلاب، از هماهنگی و انسجام مثال‌زدنی این شهرستان در برنامه‌های اخیر به ویژه در جنگ رمضان قدردانی کرد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به برگزاری منسجم‌ترین تجمعات استانی در بیعت با رهبری، اظهار کرد: همه دست‌اندرکاران در برگزاری این تجمعات نقش مؤثری داشتند و این وحدت، سرمایه‌ای گران‌بها برای شهرستان است.

کتابی با اعلام تشکیل ۱۳ کمیته برای مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، افزود: این مراسم‌ها از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه به همت کمیته مراسم و با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و در زمینه اعزام زائران به این مراسم، سهمیه‌های اعلامی باید مبنای عمل قرار گیرد و تمامی ادارات پای کار باشند.

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۵۱۵ هکتاری مسکن ملایر

وی با اشاره به میزبانی از مهمانان کشورهای همجوار و استان‌های معین بر لزوم برپایی موکب‌های پذیرایی تاکید کرد و ادامه داد: سه محور اصلی شامل اعزام زائر، برگزاری مراسم‌های محوری و راه‌اندازی موکب‌های خدمت‌رسانی، اولویت برنامه‌های ویژه رهبر شهید انقلاب است.

فرماندار ویژه ملایر همچنین بر پیگیری جدی پروژه‌های عمرانی توسط مدیران تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیز کارگاه پروژه ۵۱۵ هکتاری انجام شده و عملیات اجرایی آن طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

کتابی ادانه داد: برای پروژه ۵۰۲ واحدی نیز پیگیری‌های لازم در جذب تسهیلات برای ۲۸۰ نفر متقاضیان این پروژه صورت گرفته است و با سرعت خوبی در دست تکمیل است.

وی بیمارستان خیرساز گوراب را یک پروژه حیاتی دانست و بر تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آن با همکاری نمایندگان مجلس و مسوولان تاکید کرد و از پیگیری برای تسریع در مجتمع‌های آبرسانی با هماهنگی آب منطقه‌ای و قول‌های اخذشده از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بازدید استاندار همدان از شهرستان و تصمیمات خوب اخذشده در حوزه معدن سرمک، بیمارستان خیرساز و طرح ۵۰۲ واحدی مسکن، بیان کرد: ملایر در حوزه نیروگاه خورشیدی پیشرو است و در حال حاضر ۲۵ مگاوات در دست بهره‌برداری داریم و ۲۲ مگاوات دیگر طی دو ماه آینده وارد مدار خواهد شد، همچنین قرارداد احداث ۱۰۰ مگاوات جدید نیز منعقد شده است.

کتابی از پیگیری‌های نمایندگان ملایر در سطح ملی برای رفع موانع توسعه قدردانی کرد و با اشاره به محدودیت‌های انرژی، صرفه‌جویی را یک ضرورت و نیازمند فرهنگ‌سازی عمومی دانست و خواستار ارائه راهکارهای عملیاتی و تعیین وضعیت مصرف دستگاه‌های اجرایی شد.

وی همچنین گردشگری را یکی از اولویت‌های اصلی این شهرستان برشمرد و گفت: با وجود برندهای ملی و جهانی و برگزاری جشنواره‌های متعدد، باید زیرساخت‌ها تقویت شوند که در این راستا، دو هتل توسط شهرداری در دست ساخت است، یک هتل تملک‌شده و در حال بازسازی است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: طبق تاکید استاندار همدان، پیگیری تغییر نان و نامگذاری سد کریم‌خان زند با رویکرد گردشگری در دستور کار قرار دارد.

کتابی با قدردانی از همراهی اصناف، کسبه و دستگاه‌های اجرایی در ایام جنگ و برقراری امنیت پایدار، بر تداوم وحدت و انسجام به‌عنوان نیاز اصلی شهرستان تأکید کرد و افزود: حضور مردم به‌عنوان سرمایه اجتماعی، معادلات را تغییر داده و نیروهای مسلح با اقتدار کامل عمل کرده‌اند؛ لذا وظیفه داریم اقدامات نظام را برای مردم تبیین کنیم.

وی با اشاره به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از تمامی مجموعه شهرستان خواست با همدلی، کمترین مشکل را در این ایام شاهد باشند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر