استارت اردوی تیم ملی امید در تیرماه

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
|
۲۰:۵۰:۳۴
| کد خبر: ۲۳۵۹۱۴۹
استارت اردوی تیم ملی امید در تیرماه
برنا - گروه ورزشی: نخستین روز از اردوی تیم‌ملی امید ایران با حضور ۲۱ بازیکن برگزار شد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی امید ایران از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز شنبه با حضور ۲۱ بازیکن آغاز شد.

پوریا شهرآبادی و پوریا لطیفی‌فر بازیکنان گل‌گهر سیرجان پیش از تمرین امروز، خود را به کادرفنی و اجرایی معرفی کردند اما با توجه به بازی روز دوشنبه این تیم با چادرملو در تورنمنت انتخاب سهمیه آسیایی و درخواست باشگاه گل‌گهر مجوز خروج از اردو را تا روز سه شنبه گرفتند.

همجنین طبق هماهنگی‌های بعمل آمده سایر بازیکنان نیز در روزهای پیش رو به جمع ملی‌پوشان امید اضافه شوند.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ابتدای تمرین برای بازیکنان درباره جزئیات اردوی ۹ روزه فعلی صحبت کرد.

بازیکنان سپس نرم دوی را در دستور کار قرار دادند و پس از ۱۰ دقیقه جاگیری در فضای مناسب زمین را مرور کردند.

آنها سپس فوتبال در زمین کوچک با پنج نفر را اجرا کردند و پس از آن کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

تمرین امروز حدود ۷۰ دقیقه طول کشید و قرار است ملی پوشان فردا یکشنبه در دو نوبت تمرین کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر