رئیس جمهور لبنان:

به کمتر از اخراج اسرائیلی‌ها راض نمیشویم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۸:۲۶:۳۳
| کد خبر: ۲۳۵۷۹۰۴
به کمتر از اخراج اسرائیلی‌ها راض نمیشویم
برنا - گروه بین الملل: رئیس جمهور لبنان با تاکید دوباره بر مذاکرات با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که به چیزی جز پایان اشغالگری این رژیم راضی نخواهند شد.

به گزارش برنا و به نقل از شبکه الجزیره، همزمان با آغاز دور پنجم مذاکرات بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی در واشنگتن، «جوزف عون» رئیس جمهور لبنان گفت: ما هرگز چیزی جز پایان اشغالگری اسرائیل در جنوب لبنان و پایان قیمومیت‌های خارجی را نمی‌پذیریم.

وی تصریح کرد: رخداد‌های روز‌های گذشته درست بودن گزینه ما برای مذاکره را ثابت کرد چرا که مذاکره تنها راه احقاق حقوق است.

رئیس جمهور لبنان همچنین در واکنش به دور جدید مذاکرات با رژیم صهیونیستی گفت: ما وارد دور جدید مذاکرات شده‌ایم و امیدواریم که در مسیر احیای حاکمیت لبنان و گسترش سلطه دولت، تعیین‌کننده باشد.

دور جدید مذاکرات رژیم صهیونیستی و دولت لبنان در واشنگتن در حالی امروز آغاز شد که طبق گزارش برخی رسانه‌ها، این مذاکرات سه روز ادامه خواهد داشت و بر تحولات امنیتی و مرزی در جنوب لبنان متمرکز است.

همزمان، برخی منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از بررسی طرحی برای واگذاری کنترل یک منطقه آزمایشی در روستای «تبنیت» به ارتش لبنان خبر داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر