به کمتر از اخراج اسرائیلیها راض نمیشویم
به گزارش برنا و به نقل از شبکه الجزیره، همزمان با آغاز دور پنجم مذاکرات بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی در واشنگتن، «جوزف عون» رئیس جمهور لبنان گفت: ما هرگز چیزی جز پایان اشغالگری اسرائیل در جنوب لبنان و پایان قیمومیتهای خارجی را نمیپذیریم.
وی تصریح کرد: رخدادهای روزهای گذشته درست بودن گزینه ما برای مذاکره را ثابت کرد چرا که مذاکره تنها راه احقاق حقوق است.
رئیس جمهور لبنان همچنین در واکنش به دور جدید مذاکرات با رژیم صهیونیستی گفت: ما وارد دور جدید مذاکرات شدهایم و امیدواریم که در مسیر احیای حاکمیت لبنان و گسترش سلطه دولت، تعیینکننده باشد.
دور جدید مذاکرات رژیم صهیونیستی و دولت لبنان در واشنگتن در حالی امروز آغاز شد که طبق گزارش برخی رسانهها، این مذاکرات سه روز ادامه خواهد داشت و بر تحولات امنیتی و مرزی در جنوب لبنان متمرکز است.
همزمان، برخی منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از بررسی طرحی برای واگذاری کنترل یک منطقه آزمایشی در روستای «تبنیت» به ارتش لبنان خبر دادهاند.
انتهای پیام/