روبیو بر تعهد آمریکا نسبت به امنیت امارات تاکید کرد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
|
۱۷:۰۸:۰۶
| کد خبر: ۲۳۵۸۱۵۲
روبیو بر تعهد آمریکا نسبت به امنیت امارات تاکید کرد
برنا - گروه بین الملل: مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا، در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی ضمن تاکید بر پایبندی واشنگتن به امنیت امارات، درباره یادداشت تفاهم آمریکا و ایران، امنیت تردد در تنگه هرمز و راه‌های حفظ ثبات و آرامش در منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش برنا از خبرگزاری آناتولی، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی دیدار و بر تعهد واشنگتن به امنیت این کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

دو طرف درباره اهمیت حفظ صلح و ثبات در منطقه» نیز رایزنی کردند.

تامی پیگوت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که روبیو از رهبری امارات قدردانی و بار دیگر بر تعهد واشنگتن نسبت به امنیت این کشور عربی تاکید کرد.

روبیو که در چارچوب یک سفر منطقه‌ای شامل امارات، کویت و بحرین، وارد ابوظبی شده بود، امروز این محل را به مقصد کویت ترک کرد .

سفر منطقه‌ای وی تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر