زمین‌گیر شدن دو شرور مسلح در تالش

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
|
۱۹:۱۴:۴۴
| کد خبر: ۲۳۵۸۱۸۲
زمین‌گیر شدن دو شرور مسلح در تالش
برنا-گروه استانها : دو شرور سابقه‌دار شهرستان تالش پس از درگیری مسلحانه و حمله به مأموران انتظامی، با اقدام قاطع پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در ساعت یک بامداد امروز، مأموران انتظامی شهر تالش خبری مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت دو فرد شرور و سابقه دار برای شهروندان دریافت نمودند و بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند .

یکی از دو شرور سابقه دار به‌ محض مشاهده مامورین پلیس که قصد حضور در محل درگیری و بررسی موضوع را داشتند ، با استفاده از سلاح گرم به سوی آنان شلیک نمود و همدست دیگر او نیز با چاقو به سمت نیروهای پلیس حمله‌ور شد.

مأموران پلیس برای حفظ امنیت مردم و دستگیری اوباش مسلح اقدام به تیر اندازی متقابل نمودند که منجر به مجروح شدن هر دو متهم از ناحیه پا و زمین‌گیر شدن و دستگیری آن‌ها شد.

خوشبختانه در این عملیات به مردم و نیروهای پلیس آسیب وارد نشد و سلاح گرم به‌کاررفته توسط متهمان ، ضبط شد و اوباش مجروح برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام /

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر