حزب الله: رژیم صهیونیستی آتش بسی که لبنان به آن پایبند است را مجدد نقض کرد
برنا - گروه بین الملل: حزب الله لبنان اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار در کمتر از ۴۸ ساعت، شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به طور عمدی هدف قرار داده است
به گزارش برنا، به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان در بیانیهای تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را با این ادعا توجیه کرده که این شهروندان تهدیدی برای نیروهای اشغالگر آن محسوب میشدند.
بر اساس این بیانیه، این تجاوز ساعت ۱۶:۳۰ با حمله موشکی یک پهپاد رژیم صهیونیستی انجام شد و در نتیجه آن دو شهروند غیرنظامی لبنانی که به طور مستقیم هدف قرار گرفته بودند، به شهادت رسیدند.
حزب الله بار دیگر تاکید کرد اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار آتشبسی است که لبنان تاکنون به آن پایبند بوده است.
این جنبش همچنین اعلام کرد این تجاوزات و نقضهای مکرر رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارد و ثبت و رصد میکند.
انتهای پیام/
نظر شما