حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
برنا - گروه اقتصادی؛ وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC۰E) حضور یافت.
محسن پاکنژاد و هیات همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DC۰E) شرکت کردند.
وزیر نفت صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) بهمنظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.
یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار میشود.
گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گرد هم آورده است.
انتهای پیام/
نظر شما