استقبال دبیرکل سازمان همکاری شانگهای از امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۰۲:۲۷:۰۵
| کد خبر: ۲۳۵۸۵۱۷
استقبال دبیرکل سازمان همکاری شانگهای از امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا
برنا - گروه بین الملل: «نورلان یرمکبایف» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در دیدار با «عبدالرضا رحمانی فضلی» سفیر ایران در چین امضای تفاهمنامه میان آمریکا و ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که توافقات حاصل شده بین دو کشور به امنیت و صلح در منطقه کمک کند.

به گزارش برنا به نقل از تارنمای سازمان همکاری شانگهای، دبیرکل این سازمان، سفیر ایران را از آمادگی برای برگزاری رویداد‌های اصلی سازمان همکاری شانگهای در دوره ریاست قرقیزستان و پیشرفت ابتکارات ایران در حوزه‌های مختلف در این سازمان مطلع کرد.

وی همچنین از رحمانی فضلی به خاطر دعوت ایران از وی برای حضور در آیین تشییع رهبر شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سید علی خامنه‌ای (ره) تشکر کرد و برای سفر به ایران اعلام آمادگی کرد.

بر اساس این گزارش، رحمانی فضلی نیز از سازمان همکاری شانگهای به خاطر حمایت و توجه مداوم آن به مسائل مورد علاقه جمهوری اسلامی ایران ابراز قدردانی کرد.

همچنین طرفین بر علاقه متقابل خود برای تقویت بیشتر همکاری‌های عملی در چارچوب این سازمان تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر