دود لجبازی بچهگانه در چشم برزیل ایران/ماجرای بحران عجیب صنعت نفت
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم صنعت نفت آبادان در آستانه صعود به لیگ برتر با یک بحران جدی روبرو شد.
اختلاف بین سرمربی و برخی اعضای هیات مدیره این باشگاه در نهایت به جدایی سیروس پورموسوی منجر شد. در ادامه این تصمیم غلامرضا خلیفه، مدیر آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان به عنوان جانشین موقت پورموسوی انتخاب شد. به این ترتیب در این فاصله نفتیها فرصت دادن با سرمربی مورد نظر خود مذاکره کرده و یک نفر را انتخاب کند.
شنیدهها از این باشگاه حاکی از آن است که مسئولان باشگاه صنعت نفت قصد دارند مربی معروفتر و با کارنامهتر از پورموسوی به عنوان سرمربی انتخاب کنند.
این تصمیم مدیران باشگاه صنعت نفت واکنش سایر اعضای کادر فنی و حتی بازیکنان را به همراه داشت؛ به طوری که حضورشان در بندرعباس و بازی مقابل تیم پالایش نفت در هالهای از ابهام قرار گرفت. هرچند مسئولان این تیم در نهایت بازیکنان را راهی این سفر کردند اما بدون شک حواشی اخیر تاثیر خود را روی عملکرد تیم صنعت نفت که یکی از گزینههای صعود است خواهد گذاشت.
در واقع به نظر میرسد صنعت نفت قربانی لج و لجبازی سرمربی و یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه شده است.
در هفتههای اخیر در شرایطی که صنعت نفت یکی از اصلیترین گزینههای صعود، روند خوبی را در پیش گرفته بود، اختلافی بین سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت و منصور قنبرزاده مشاور هیات مدیره و مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت به وجود آمد.
در همین راستا پورموسوی استعفا داد اما با استعفای او موافقت نشد و این مربی بر سر کار خود برگشت. اینطور به نظر میرسید که همه چیز به پایان رسیده و دوباره صنعت نفت در مدار صلح و دوستی قرار میگیرد ولی اصلا اینطور نبود.
پس از آن هیات مدیره این باشگاه تشکیل جلسه داد و از طریق مدیر تیم، سرمربی را به این جلسه فراخواند. گویا قرار بود محور اصلی جلسه ادامه روند فنی تیم و پرداخت بخشی از مطالبات باشد.
سیروس پورموسوی اما به دلیل حضور قنبر زاده در این نشیت شرکت نکرد و تلفن همراهش را خاموش کرد. در نهایت اعضای هیات مدیره نیز در پی این تصمیم استعفای قبلی او را پذیرفته و با جدایی این مربی موافقت کردند. به این ترتیب تیم صنعت نفت در آستانه صعود و در حساسترین زمان ممکن وارد یک بازی و چالش عجیب شد.
نکته تاسفبرانگیز ماجرا اما این است که اگر صنعت نفت به دلیل این لج و لجبازی بین دو عضو اصلی باشگاه صنعت نفت به لیگ برتر صعود نکند، در واقع دود این بازی بچه گانه به چشم علاقمندان پرشور فوتبال در آبادان خواهد رفت.
انتهای پیام/