جمع آوری ۱۱۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون در خوزستان

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۸:۵۴:۱۵
| کد خبر: ۲۳۵۷۹۱۳
جمع آوری ۱۱۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون در خوزستان
برنا - گروه استان‌ها: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان، با اعلام گزارشی از دستاوردهای این شرکت در مسیر صیانت از شبکه سراسری، از جمع‌آوری ۱۱۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون خبر داد .

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدری امروز ضمن اشاره به حجم بالای اقدام های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و جمع‌آوری یک هزار و ۱۱۸ دستگاه ماینر غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون، اظهار کرد: این تعداد دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز، معادل ۳/۷ مگاوات انرژی را به‌صورت غیرقانونی مصرف می‌کردند که با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در این شرکت، شناسایی و جمع‌آوری شدند.

او گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان موفق به کسب رتبه نخست کشور در زمینه شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان ضمن تاکید بر سیاست‌های قاطع این شرکت در مدیریت مصرف انرژی، افزود: استفاده غیرمجاز از برق و فعالیت مراکز استخراج رمز ارز بدون مجوز، علاوه بر تضییع حقوق عمومی، موجب افزایش تلفات انرژی، آسیب به تجهیزهای شبکه و کاهش کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان می‌شود، به همین دلیل، هدف اصلی ما از اجرای این طرح‌های نظارتی، برقراری عدالت در توزیع انرژی است.

خدری تاکید کرد: با هرگونه بد‌مصرفی و استفاده غیرمجاز از شبکه برق بدون اغماض برخورد خواهد شد زیرا انرژی برق متعلق به آحاد جامعه است و رعایت عدالت در توزیع آن، خط قرمز ماست.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان ضمن اشاره به ضرورت پایداری شبکه در ایام پیک بار اضافه کرد: برای صیانت از سرمایه‌های ملی، حفاظت از زیرساخت‌های شبکه و تامین رفاه و آسایش مشترکان در تابستان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و از تمامی روش‌های قانونی و فنی برای حفظ پایداری شبکه برق بهره خواهیم برد تا خللی در خدمات‌رسانی به مردم عزیز ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر