محمود نعمتی نایب قهرمان کاراته جهان را کنار زد و مسافر ناگویا شد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۲۱:۱۸:۱۶
| کد خبر: ۲۳۵۹۶۰۸
محمود نعمتی نایب قهرمان کاراته جهان را کنار زد و مسافر ناگویا شد
برنا - گروه ورزشی: محمود نعمتی جواز حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا را به دست آورد.

به گزارش برنا، رقابت انتخابی درون‌اردویی وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان، امروز (یکشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۵) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد تا نماینده این وزن برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا مشخص شود.

در این انتخابی، محمود نعمتی قهرمان آسیا و صالح اباذری، نایب‌قهرمان جهان، در پنج مبارزه به مصاف یکدیگر رفتند. نعمتی در مبارزه دوم با نتیجه ۶ بر یک و در مبارزه پنجم با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. اباذری نیز در مبارزه سوم با نتیجه ۲ بر صفر و در مبارزه چهارم با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت و مبارزه نخست نیز با تساوی بدون امتیاز به پایان رسید.

در نهایت، با جمع‌بندی نتایج این انتخابی، محمود نعمتی موفق شد رقیب سرشناس خود را کنار بزند و به عنوان نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران، مسافر بازی‌های آسیایی ناگویا شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر