نعمتی: حضور برادرم در قهرمانی آسیا قوت قلب بود/ هدف بعدی‌ام طلای ناگویاست

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۰۸:۰۱:۰۱
| کد خبر: ۲۳۵۸۹۸۲
نعمتی: حضور برادرم در قهرمانی آسیا قوت قلب بود/ هدف بعدی‌ام طلای ناگویاست
برنا - گروه ورزشی: قهرمان کاراته آسیا می‌گوید هدف اصلی‌اش کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ناگویاست.

به گزارش برنا، مرتضی نعمتی، ملی‌پوش کاراته ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلای وزن منفی ۷۵ کیلوگرم شد، از انگیزه بالای خود برای درخشش در بازی‌های آسیایی ناگویا و جام جهانی چین سخن گفت.

انتقام شکست سال گذشته را گرفتم و قهرمان آسیا شدم

نعمتی درباره قهرمانی خود در آسیا گفت: خدا را شکر این دومین حضورم در مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم بود. شرایط مسابقات برایم خوب پیش رفت. در دور نخست استراحت داشتم، سپس حریفانی از ازبکستان، کویت و ژاپن را شکست دادم و در دیدار فینال هم موفق شدم از حریف قزاقستانی که سال گذشته مقابل او شکست خورده بودم انتقام بگیرم و به لطف خدا مدال طلای آسیا را کسب کنم.

نعمتی: حضور برادرم در قهرمانی آسیا قوت قلب بود/ هدف بعدی‌ام طلای ناگویاست

بودن کنار برادرم بزرگ‌ترین قوت قلبم بود

وی درباره همزمانی قهرمانی خودش و برادرش محمود نعمتی گفت: خدا را شکر از همان روزی که کاراته را شروع کردیم، همیشه کنار هم بودیم. از نظر روحی و روانی ارتباط خیلی نزدیکی با هم داریم و حضور محمود همیشه برای من قوت قلب بوده است. قطعا او در کسب این مدال هم سهم زیادی داشت. خوشحالم که هر دو توانستیم مدال طلای آسیا را کسب کنیم و بعد از برادران حسن و حسین روحانی که در سال ۲۰۰۶ همزمان قهرمان آسیا شدند، نام ما هم در تاریخ کاراته ایران ثبت شود.

هدف اصلی‌ام طلای بازی‌های آسیایی ناگویاست

ملی‌پوش کاراته ایران درباره مهم‌ترین هدف پیش روی خود اظهار کرد: طبیعی است که هدف هر ورزشکاری حضور موفق در بازی‌های آسیایی باشد. من هم در این چند سال تمام برنامه‌ریزی‌ام را برای ناگویا انجام داده‌ام و مسابقاتی که شرکت کرده‌ام، در مسیر آماده‌سازی برای همین رویداد بوده است. امیدوارم با کمک خدا بتوانم با بهترین شرایط در بازی‌های آسیایی حاضر شوم، مدال طلای این مسابقات را به دست بیاورم و دل مردم و خانواده‌ام را شاد کنم.

نعمتی: حضور برادرم در قهرمانی آسیا قوت قلب بود/ هدف بعدی‌ام طلای ناگویاست

به دنبال قهرمانی جهان هستیم

نعمتی در خصوص جام جهانی کاراته نیز گفت: امسال مسابقات جام جهانی تیمی در چین برگزار می‌شود. دوره قبل هم افتخار حضور در تیم ملی را داشتم و موفق شدیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم. امیدوارم این بار با همدلی و تلاش همه اعضای تیم، بتوانیم قهرمان جهان شویم و نام خودمان را در تاریخ این رقابت‌ها ثبت کنیم.

خوشحالی مردم برای ما ارزشمندترین پاداش است

وی در پایان درباره استقبال از او پس از بازگشت به ایران گفت: تعدادی از مسئولان در فرودگاه حضور داشتند و از همان جا به خانه آمدم. از همه عزیزانی که با تماس تلفنی، حضور در فرودگاه یا از طریق فضای مجازی قهرمانی ما را تبریک گفتند، صمیمانه تشکر می‌کنم. همیشه به ما لطف داشته‌اند. مردم مشکلات و گرفتاری‌های خودشان را دارند و همین که بتوانیم با یک مدال باعث خوشحالی‌شان شویم، برای ما کافی است. امیدوارم مسئولان هم هر کمبودی که وجود داشته را جبران کنند، چون سال مهمی در پیش داریم و بازی‌های آسیایی برای ورزش ایران اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر