گفت‌وگوی ویژه

|
۱۳۹۳/۱۱/۲۸
|
۰۲:۳۰:۳۸
| کد خبر: ۲۶۳۰۶۴
گفت‌وگوی ویژه
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فدراسیون ما در حال حاضر مشکلات مالی دارد و فعلا مذاکرات را با پتروویچ ادامه می‌دهیم.
محسن رضوانی در گفتگو با برنا:
دستمزد بهترین مربی واترپلو به اندازه یک سال کی‌روش است
تنها راه پیشرفت ورزش توجه به پایه‌هاست

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه واترپلو درباره شرایط این روزهای واترپلو صحبت کرد.

رضوانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، درخصوص استخدام پتروویچ به عنوان سرمربی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: پتروویچ یکی از گزینه های ما برای تیم ملی واترپلو است. فعلا در حال مذاکره با او هستیم و بر سر مسایل مالی اختلاف داریم.

وی ادامه داد: پتروویچ یکی از بهترین مربیان واترپلو در سراسر دنیاست. مشکل ما این است که در واترپلو پول زیاد نیست. دستمزد درخواستی پتروویچ از ما در ازای دستمزد یک سال کی روش است که این ارقام اصلا قابل مقایسه نیستند. فدراسیون ما در حال حاضر مشکلات مالی دارد و فعلا مذاکرات را با پتروویچ ادامه می دهیم. تا سی ام بهمن که زمان به پایان رسیدن لیگ است باید سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم و امیدواریم با پتروویچ به توافق برسیم.

رضوانی درخصوص برگزاری مسابقات قهرمانی توسعه واترپلو در تهران هم گفت: برای برگزاری این مسابقات به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و به دنبال جذب اسپانسر هستیم. با چند بانک هم مذاکره کرده ایم و منتظر نتیجه هستیم. امیدوارم بتوانیم این مسابقات را برگزار کنیم چون اگر این اتفاق بیفتد بزرگترین رخداد ورزشی بعد از انقلاب در ایران میزبانی خواهد شد.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان خاطرنشان کرد: اگر خواهان رشد و پیشرفت ورزش هستیم باید به ورزشهای پایه توجه کنیم. تنها راه پیشرفت از همین طریق حاصل می شود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر