نوروزی: اعتراض هواداران طبیعی است/ نمی توانم درباره برکناری درخشان حرف بزنم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت کردن درباره برکناری درخشان به من ارتباطی ندارد.
پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی مقابل راه آهن متوقف شد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا نوروزی پس از پایان بازی تیمش برابر راه آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود. اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم نتیجه به سود ما رقم می خورد اما متاسفانه موفق نشدیم از موقعیت ها استفاده کنیم.
وی درباره اعتراض هواداران بیان داشت: هواداران حق دارند. آنها برد می خواهند و وقتی تیم به پیروزی دست پیدا نمی کند طبیعی است اعتراض کنند.
مهاجم تیم پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت بحرانی تیم در جدول عنوان کرد: ان شاءالله شرایط بهتر می شود.
نوروزی در پایان در ارتباط با اینکه آیا درخشان می تواند به پرسپولیس کمک کند یا خیر، گفت: من در این رابطه نمی توانم صحبتی کنم.
نظر شما