گیاهان غیربومی

برچسب - گیاهان غیربومی
چند سالی است که دیگر خبری از پروانه های شهری در تهران نیست. برای بررسی علت این موضوع سراغ علیرضا نادری رفتیم. این پروانه شناس اقدامات غیرکارشناسی در زمینه کاشت گیاهان غیربومی و از بین بردن اکوسیستم شهری را علت از بین رفتن و کوچ پروانه ها از پایتخت دانست.
کد خبر: ۷۸۰۹۳۸   
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
پیشنهاد سردبیر