آخرین اخبار از پروژه اتوبان یادگار امام/ مالکیت بازار گل محلاتی باید مشخص شود

|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
|
۱۱:۲۶:۴۰
| کد خبر: ۱۲۷۹۳۴۳
آخرین اخبار از پروژه اتوبان یادگار امام/ مالکیت بازار گل محلاتی باید مشخص شود
چمران گفت: شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی باید با یگدیگر درباره مالکیت این بازار وارد مذاکره شوند.

به گزارش خبرنگار برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وضعیت بازار گل شهید محلاتی را امروز مجدد بررسی کردیم که مشکلات فراوانی دارد.

وی افزود: شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی باید با یگدیگر درباره مالکیت این بازار وارد مذاکره شوند، همچنین قوه قضائیه و وزارت ‌کار و اصناف گل فروشان جلساتی باید در این باره جلساتی داشته باشند.

چمران افزود: گل فروشی ایجاد آتش نمی کند و کارهای دیگری در این بازار باعث آتش سوزی می شود که باید سامان دهی شود حتی اگر ضرورت بازسازی وجود دارد موقتا این بازار به محیط دیگری منتقل شود، تا بازسازی صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تهران درباره افتتاح پلاسکو، تصریح کرد: قطعا افتتاح می شود، اعلام آمادگی شده و گفتیم که قبل از افتتاح یک بازدیدی صورت گیرد تا نکات ایمنی رعایت شده باشد و افتتاح نکنیم بعد ببینیم نکات ایمنی رعایت نشده است. فعلا درحال طی کردن فرآیند دریافت مجوز دریافت ایمنی را از آتش نشانی است.

وی درباره ساخت پارکینگ در پاساژ پروانه، گفت" این مسئله باید بین بنیاد مستضعفان و صاحبان آن مطرح شود تا برای پارکینگ آن تصمیم‌ گیری شود.

چمران درباره پروژه اتوبان یادگار امام، خاطرنشان کرد: این یک کلان پروزه محسوب می شود که دارای ۳ لاین‌ است و یکی از لاین آن تهران_قم با عنوان خلیح فارس و لاین دیگر آن منتهی به جاده ساوه می شود و سومین لاین نیز به سمت میدان ۹ دی است که این کلان پروژه هنوز آغاز نشده است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
اخبار برگزیده