رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک بازدید کرد

|
۱۳۹۵/۱۰/۰۷
|
۱۲:۴۱:۳۴
| کد خبر: ۴۹۸۸۱۶
دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی به همراه فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان از پروژه بیمارستان 94 تختخوابی قرچک بازدید کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی به همراه مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، دکتر حسین لیاقتدار مدیر شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولان منطقه از پروژه بیمارستان 94 تختخوابی قرچک بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در حاشیه این بازدید گفت: در دولت یازدهم علیرغم مشکلات اقتصادی کشور در قالب طرح تحول سلامت و همزمان با ابلاغ سیاستهای کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری این بخش در اولویت توجه و حمایت ویژه قرار گرفت.

پیوندی با ابراز خرسندی از ساخت بیمارستان قرچک به عنوان مهمترین پروژه بهداشتی درمانی این منطقه، از فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان به منظور تلاش در راستای رفع مشکلات پروژه و ادامه روند ساخت آن قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان قرچک نیز در این بازدید گفت: خوشبختانه این بیمارستان هم اکنون 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرسلپور با اشاره به اینکه نمای بیرون پروژه بطور کامل انجام شده و نمای فضای داخلی نیز با پیشرفت خوبی در حال انجام است، افزود: مساحت کلی بیمارستان 24 هزار و 166 مترمربع بوده و مساحت ساختمان جنبی 280 متر و مساحت ساختمان اصلی به متراژ 8031 مترمربع است و همچنین 630 مترمربع دیوارکشی اطراف بیمارستان صورت گرفته است.

وی گفت: این بیمارستان یکی از نیازهای اساسی مردم قرچک است و در ارتقای شاخصه های بهداشتی و درمانی منطقه موثر خواهد بود و به دلیل اهمیت این پروژه، به صورت مداوم از سوی مسئولان ملی، استانی و شهرستانی بر روند ساخت آن نظارت می شود و خوشبختانه پیمانکار نیز جدیت و سرعت در عمل را لحاظ کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: با توجه به تمهیداتی که فراهم شده این مجموعه در فروردین 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز