وزیر آموزش و پرورش به تلویزیون می آید

|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
|
۱۲:۰۰:۵۷
| کد خبر: ۱۱۳۳۴۳۰
حسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دوشنبه 20 بهمن مهمان برنامه «در انتهای الوند» می‌شود.

به گزارش برنا؛ برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» علاوه بر وزیر آموزش و پرورش میزبان  سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری خواهد بود  و با آنها درباره پیشرفت‌ها و دستاوردهای حوزه آموزش و فناوری در دوران پس از انقلاب گفتگو خواهند کرد. 

مجله تصویری «در انتهای الوند» که شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:15 روانه آنتن می شود،  ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحبنظران حوزه‌های گوناگون، تلاش کرده با ضرباهنگی مناسب آیتم‌هایی جذاب را به نمایش گذارد.

 مخاطبان «در انتهای الوند» هر روز صبح در جریان مهمترین اخبار فرهنگی‌-هنری روز قرار می‌گیرند و شاهد مرور و بررسی داغ‌ترین خبرهای ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و ... هستند. تولید برنامه‌های آموزشی در قالب ویدیوهای کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای به نام «ترفند» و با موضوعاتی چون نویسندگی، عکاسی، خوشنویسی، آشپزی، حقوقی، باغبانی، فناوری و ... نیز از جمله دیگر بخش‌های دیدنی این برنامه به شمار می‌روند.

 این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر و اجرای  نجمه جودکی، حامد مهربانی و  مجید یحیایی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت حوالی 7:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز