دوران طلایی پیش روی مدیریت شهری است

|
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
|
۰۷:۴۲:۱۲
| کد خبر: ۱۳۰۴۲۶۸
دوران طلایی پیش روی مدیریت شهری است
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: دوران طلایی پیش روی مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، احمد کناری نژاد در نطق پیش از دستور سی امین  جلسه رسمی این شورا بیان کرد : پروژه های عمرانی ، طی سنوات اخیر در شهرهای بزرگ کشور جایگاه مهمی را پیدا کرده اند ولی اگر به دنبال کسب نتیجه مطلوب و موثر از قِبَل این پروژه ها و اثر گذاری حداکثری برای عموم شهروندان هستیم ، باید نکات اساسی و مهمی چون توجه به مطالبات اولیه و نظر سنجی را مدنظر داشته باشیم .

کناری نژاد ادامه داد: امیدوارم در این دوره ، پروژه های بی نظیری در قامت پروژه های ملی ، در کلانشهر بندرعباس شاهد باشیم .

با برنامه ریزی های دقیق ، علمی و آکادمیکی از سوی شهرداری ، دوران طلایی مدیریت شهری با اجرای پروژه های برخوردار از مطالعات قوی و پیوست های زیست محیطی و اجتماعی و ... محقق می شود .

وی افزود : اینکه شورا با جدیت به اجرای قانون تاکید دارد جای خوشحالی دارد در حالی که تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اولویت نخست در بودجه سال 1401 شهرداری بندرعباس را دارد و نگاه بر این است که توسعه عمرانی و زیر ساختی شهر از شتاب خوبی برخوردار باشد و اقدامات لازم با سرعتی بیش از پیش انجام شود .

کناری نژاد گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت نخست سال 1401 شهرداری بندرعباس باشد و این مهم ، مورد تائید شورای شهر در بودجه سال آینده است .

اگر هم پروژه ای برای سال آینده تعریف می شود ، باید تمامی مطالبات و مباحث تملک و خریدها در آن دیده شده باشد و سپس وارد فاز عملیاتی شود .

دوره ششم مدیریت شهری وارث خدمت وضعیت موجود در قبال پیمانکاران است .

وی گفت : در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی پیمانکاران و اعلام نظر کارشناسان خبره بسته ای بارویکرد خروج از بحران با هدف تامین اعتبار تعریف شود و تدوین سازو کار برای تداوم پیشرفت پروژه ها انجام شود .

امور جاری و حقوق پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری برای شهردار مهم است و قطعا برایش برنامه ریزی خواهند کرد مشکلات پرسنل شرکتی و حجمی شهرداری هر چه زودتر برطرف شود.

کناری نژاد در پایان گفت : با توجه به آمار بالای طلاق ، کودکان کار ، اعتیاد و معضل مواد مخدر صنعتی که به آسانی و به وفور در دسترس نوجوانان و جوانان قرار می گیرد پیشنهاد می شود قرارگاهی اجتماعی بر اساس وظایف و مسئولیت ها و در چارچوب اختیارات دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل گردد تا از طریق هم افزایی و بهره گیری از آورده های دستگاه های مختلف در کنار یکدیگر بتوان به گونه ای موثرتر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عمل نمود و در این زمینه می توان از ظرفیت نهادهای مردمی نیز بهره برد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز