قهرمان دوچرخه سواری آسیا:

حمایت‌های دکتر سیفی باعث مهاجرت معکوس و بازگشتم به همدان شد

|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
|
۱۳:۴۶:۴۱
| کد خبر: ۱۱۹۰۴۷۹
حمایت‌های دکتر سیفی باعث مهاجرت معکوس و بازگشتم به همدان شد
قهرمان دوچرخه سواری آسیا، گفت: حمایت‌های دکتر سیفی باعث مهاجرت معکوس و بازگشتم به همدان شد.

بهنام آرین قهرمان دوچرخه‌سوار نهاوندی استان همدان که هم‌اکنون در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو است در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط برگزاری اردوها به همت کادر فنی و مسئولین برگزاری شرایط بسیار خوبی است که جای تقدیر از رئیس فدراسیون و همه دست‌اندرکاران فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور دارد.

بهنام آرین

وی ادامه داد: بنده به‌عنوان قهرمان دوچرخه‌سواری کشور طی ده سال گذشته به سبب بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولین ورزش استان مجبور به مهاجرت از زادگاهم و رکاب زنی در استان‌های دیگر کشور بودم که موجب آزرده‌خاطر شدن ورزش دوستان استان شده بود.

قهرمان دوچرخه‌سواری کشور، ادامه داد: حضور دکتر سیفی قهرمان نام‌آشنای نهاوندی به‌عنوان سکان‌دار ورزش و جوانان استان همدان بذر امید در دل ورزشکاران استان نهاد و موجب شد اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

بهنام آرین

وی گفت: دکتر سیفی از بدو ورود به استان با توجه ویژه به جوانان و ورزشکاران و بررسی وضعیت ورزشی و معیشتی ایشان زمینه‌های بازگشت قهرمانان استان را به همدان فراهم کرد تا برای زادگاه خود افتخارآفرینی کنند.

آرین خاطرنشان کرد: امروز که بنده در سومین اردوی آماده‌سازی المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور دارم دکتر سیفی در هفته چندین بار طی برقراری تماس تلفنی در جریان وضعیت بنده و برگزاری اردو قرار می‌گیرند.

وی گفت: این حمایت‌ها و همراهی‌ها در شرایطی که طی ۱۲ سال گذشته ورزش حرفه‌ای بنده هیچ مدیر ورزشی استانی و شهرستانی جز برای عکس یادگاری گرفتن در کنار من قرار نگرفت جای امیدواری دارد و امید به آینده قهرمانی را دوچندان می‌کند.

بهنام آرین

قهرمان دوچرخه‌سواری استان همدان در پایان با اشاره به اقدامات حمایتی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در راستای ایجاد اشتغال، تأمین مسکن و ... ویژه ورزشکاران و جوانان، تصریح کرد: امیدواریم با تداوم حضور دکتر سیفی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان این حس خوب حامی داشتن و فردی که از جنس ورزش است از قهرمانان استان صلب نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز