استاندار مرکزی:

کادر درمان تاب‌آوری برای ادامه ارایه خدمات به بیماران را ندارند / مردم با استتفاده از ماسک از حجم کار کادر درمان بکاهند

|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
|
۱۱:۲۲:۰۳
| کد خبر: ۱۰۲۶۳۶۱
کادر درمان تاب‌آوری برای ادامه ارایه خدمات به بیماران را ندارند / مردم با استتفاده از ماسک از حجم کار کادر درمان بکاهند
استاندار مرکزی گفت: در صورتی که شرایط شیوع کرونا در استان با دامنه شدت بیشتر استمرار یابد، به ناچار برخی محدودیت‌ها مجدد اعمال خواهد شد.

به گزارش برنا از اراک ، سیدعلی آقازاده  در حاشیه راه اندازی ۲ طرح درمانی در جمع خبرنگاران افزود: ضروری است مردم برای عدم بازگشت محدودیت‌های کرونایی شیوه نامه‌های بهداشتی را به جد رعایت کنند.

وی اظهار داشت: کادر درمان استان ظرف چهار ماه اخیر سختی‌های زیادی را متحمل شده اند و تاب‌آوری برای ادامه ارایه خدمات به بیماران را ندارند.

استاندار مرکزی گفت: تعداد زیادی از کادر درمان از جمله پزشک و پرستار به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ممکن است استان در اوج بیماری برای ارایه خدمات به بیماران با تنگنا مواجه شود بنابراین مردم با استتفاده از ماسک از حجم کار کادر درمان بکاهند.

آقازاده افزود: فعالیت کارد درمان حرفه‌ای و تخصصی است و تنها کمک مردم به این عزیزان رعایت نکات بهداشتی و استفاده مستمر از ماسک است.

وی اظهار داشت: تلاش شده است دانشگاه علوم پزشکی استان در جبهه مقابله با ویروس کرونا تنها نماند و طبق مصوبه قرارگاه پدافند زیستی دستگاه‌ها مکلف هستند همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی خود را از جمله ضدعفونی مکان ها را ادامه دهند.

 

نظر شما
اخبار برگزیده