شرکتی بودن ۶۷۰ نفر از پرسنل شهرداری‌های کردستان

|
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
|
۱۲:۰۶:۰۹
| کد خبر: ۹۸۸۷۷۴
شرکتی بودن ۶۷۰ نفر از پرسنل شهرداری‌های کردستان
۶۷۰ نفر پرسنل شهرداری‌های کردستان شرکتی هستند که انتظار است هر چه زودتر تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ شهرام ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: قرارداد بخش زیادی از پرسنل کارآمد شهرداری‌های این استان شامل ۶۷۰ نفر، شرکتی است که انتظار دارند هر چه زودتر تبدیل وضعیت شوند.

ملکی اظهار داشت: از این تعداد نیروی شرکتی، ۳۳۰ نفر مربوط به شهرداری سنندج است که باید در راستای تبدیل وضعیت آنان برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

او به وجود پنج هزار نیروی رسمی، پیمانی کار معین، قراردادی و کارگر فعال در شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با دریافت ابلاغ از وزارت کشور برای تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی گام برداریم.

ملکی اعتبارات شهرداری‌های استان در سال گذشته را چهار هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار، سهم کمک‌های دولتی، یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ما قبل از آن، ۸۲ درصد رشد داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تاکید کرد: کل اعتبارات شهرداری‌های استان در سال ۹۷، سه هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال و سهم کمک‌های دولتی از این رقم ۹۸۰ میلیارد ریال بوده است.

او با بیان اینکه شهرداری سنندج اکنون یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال انباشت سرمایه دارد و حقوق پرسنل را نیز به طو کامل پرداخت کرده است، گفت: این انباشت سرمایه می‌تواند کمک بسیار خوبی برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار باشد ضمن اینکه با توجه به نظرسنجی انجام شده، مردم از عملکرد این نهاد در سال گذشته رضایت دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اقدام بسیار خوب شهرداری سنندج را استفاده از تمام توانمندی‌های دولت دانست و اضافه کرد: مجموعه مدیران عامل بانک‌های در استان نیز تلاش خوبی کردند تا اعتبار قابل توجهی از طریق تهاتر نصیب شهرداری سنندج شود.

ملکی یادآور شد: سال گذشته، در محلات حاشیه شهر سنندج از جمله ناحیه منفصل شهری نایسر و محله تقتقان، طرح‌های ارزشمندی در بحث ایجاد و ساماندهی معابر اجرا شد ضمن اینکه در حوزه طرح بازآفرینی شهری نیز کار‌های خوبی در بافت‌های فرسوده صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز