گزارش خبرنگار اعزامی برنا به برزیل

گپ نکو با مسی

|
۱۳۹۳/۰۴/۰۱
|
۰۱:۱۶:۴۱
| کد خبر: ۱۹۷۱۶۸
گپ نکو با مسی
بازی ایران و آرژانتین از گروه F رقابت های جام جهانی در ورزشگاه مینیه رو بلوهوریزنته در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به برزیل، بازی ایران و آرژانتین از گروه F رقابت های جام جهانی در ورزشگاه مینیه رو بلوهوریزنته در حال برگزاری است.

*آرژانتینی‌ها به واسطه بازی خوب تیم ملی در پایان نیمه اول کلافه شده بودند. پس از صدا درآمدن سوت داور بازی در پایان نیمه نخست جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران به سمت لیونل مسی کاپیتان آرژانتین رفت و با او خوش و بش کرد.

*با پایان نیمه اول بازیکنان ذخیره همگی به داخل زمین رفتند و به بازیکنان اصلی ایران خسته نباشید گفته و از آنها بابت بازی خوب و منطقی شان تشکر کردند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر