گفتوگوی ویژه
طلا یا نقره میگیرم
آرزو حکیمی نماینده ایران در المپیک لندن و قهرمان آسیا یکی از شانس های مسلم کسب مدال در اینچئون است.
حکیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص مسابقات کاپ مجارستان و چک اظهار داشت: خوشبختانه در هر دو کار در مسابقات دو 200 متر نتایج خوبی به دست آوردم و از عملکردم راضی هستم، اما 500 متر نتوانستم انتظاری که از خودم داشتم را برآورده کنم.
وی درخصوص مسابقات زیر 23 سال افزود: در مسابقات زیر23 هم خیلی خوب بودم و عملکردی عالی داشتم. دلیل حضورم در مسابقات مسکو که هفته پیش برگزار شد این بود که همه رقیبانم در بازی های آسیایی در این مسابقات حاضر بودند و توانستم از سطح کیفی آنها اطلاع پیدا کنم. فکر می کنم اگر بتوانم تا شروع بازی های آسیایی تمریناتم را بهتر انجام دهم، می توانم طلا یا نقره بگیرم.
حکیمی درباره سطح کیفی رقیبانش در بازی های آسیایی بیان کرد: در مسابقات مسکو متوجه شدم با رقیبان 2 تا 3 ثانیه فاصله دارم. رقیبان اصلی من از چین و قزاقستان هستند که دختر چینی 4 دوره قهرمان بازی های آسیایی شده و قدرتمند است. خودم به طلا فکر می کنم و همه تلاشم را به کار می گیرم و سخت تمرین خواهم کرد که بتوانم به این آرزو جامه عمل بپوشانم. از 6 فروردین تا الآن در اردو هستم و می خواهم با کسب مدال طلا باعث خوشحالی مردم کشورم، خانواده ام و مربیانم شوم.
آرزو حکیمی درباره شرایط سایر بانوان قایقران گفت: 2 بانوی قایقران دیگر به همراه من در بازی های آسیایی شرکت می کنند. آنها هم تمرینات خوبی دارند و فکر می کنم از شرایط شان راضی هستند. تایم ها نسبت به چند ماه پیش بهتر شده و در فرصت کمی که هست فکر می کنم شرایط خوبی تا بازی های آسیایی پیدا کنیم.
او در پاسخ به این سؤال که چه پیش بینی از بازی های آسیایی دارد، گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست تا وقتی که ورزشکار سر خط قرار نگیرد، نمی تواند درباره اینکه چه نتیجه ای می گیرد اظهار نظر کند. تنها حرفم این است که ای کاش می توانستیم یک ماه در کره اردو برگزار کنیم تا با شرایط آب و هوایی این کشور آشنا شویم. امیدوارم فدراسیون همچین تدارکی برای ما در نظر بگیرد.