تاکید عربستان، مصر و قطر بر لزوم پایبندی به توافق تهران و واشنگتن

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
|
۲۰:۱۹:۳۴
| کد خبر: ۲۳۵۹۱۴۵
تاکید عربستان، مصر و قطر بر لزوم پایبندی به توافق تهران و واشنگتن
برنا - گروه بین الملل: به دنبال نقض بند یک تفاهم‌نامه بین تهران و واشنگتن از سوی نظامیان ایالات متحده، وزرای خارجه عربستان، مصر و قطر بر لزوم پایبندی به این توافق تاکید کردند.

به گزارش برنا، خبرگزاری واس امروز شنبه از تماس تلفنی جداگانه فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان با همتایان مصری و قطری خود خبر داد که در این تماس‌ها آخرین تحولات منطقه و اهمیت پایبندی به توافق ایران و آمریکا مورد رایزنی قرار گرفت.

طبق اعلام واس، بن فرحان و بدر عبدالعاطی، وزیر خارجه مصر در یک تماس تلفنی بر اهمیت تشدید تلاش‌های مشترک برای کاهش تنش‌ها و بازگشت به مسیر مذاکره، به منظور حفظ صلح و امنیت در منطقه، تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، همچنین در تماس تلفنی وزیر خارجه عربستان و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بر اهمیت پایبندی به توافق آمریکا و ایران و تلاش بیشتر برای تضمین موفقیت روند مذاکرات و دستیابی به راه‌حل‌های جامع که امنیت و ثبات را برای منطقه محقق می‌کند، تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر