پیشکسوت تراکتور: وابستگی بیش از حد به حسین‌زاده خوب نیست/ رقبا به سود تراکتور بازی می‌کنند

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
|
۱۰:۰۰:۰۴
| کد خبر: ۲۳۰۹۷۰۳
پیشکسوت تراکتور: وابستگی بیش از حد به حسین‌زاده خوب نیست/ رقبا به سود تراکتور بازی می‌کنند
برنا - گروه ورزشی: داوود رستمی اعتقاد دارد سرخ‌پوشان تبریزی به امیرحسین حسین‌زاده بیش از حد وابسته شده‌اند.

داوود رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا درباره اوضاع تراکتور گفت: در ابتدای فصل با جدایی آلوز تراکتور دچار شوک شد. زمان برد تا بازیکنان خارجی به ترکیب برسند و خود را آماده بازی کنند.

وی افزود: تراکتور این هفته بازی خود را باخت اما از صدر پایین نیامد و انگار همه برای این تیم بازی کردند.  انگار یک جای کار می‌لنگد. تراکتور نباید کار را به رقبا واگذار کند.

پیشکسوت تراکتور درباره وضعیت فنی بازیکنان این تیم عنوان کرد: در ۲۰ هفته که از لیگ گذشته امیرحسین حسین‌زاده روی ۶۰ درصد از گل‌ها تاثیر داشته و احساس می‌کنم تراکتور به او خیلی وابسته شده است. این برای خود بازیکن و باشگاه امر خوبی نیست.

رستمی افزود: به نظرم باید در فصل نقل و انتقالات یک بازیکن مکمل برای حسین‌زاده جذب می‌شد. تراکتور سرزن ندارد و چه بهتر که یک مهاجم سرزن خریداری می‌شد

وی درباره وضعیت لیگ گفت: همه تیم‌ها خوشبختانه نوسان دارند و این به سود تراکتور است. پرسپولیس می‌توانست با یک برد به صدر برسد اما آن‌قدر بد بود که نتوانست پیروز شود. پرسپولیس خیلی بد بسته شده و به طور مثال مقابل ملوان تنها ابرقویی بازیکن بی‌نقصی بود.

مدافع اسبق تراکتور در پایان گفت: به ادامه راه برای تراکتور خوشبینم. این تیم می‌تواند قهرمان شود چون همه نوسان دارند. امیدوارم تراکتور از توقف رقبا استفاده کند و قهرمان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر