صعود زمستانه تیم کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به قله تشگر

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
|
۱۴:۳۷:۳۶
| کد خبر: ۲۳۰۹۷۹۰
صعود زمستانه تیم کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به قله تشگر
برنا-گروه استانها:تیم کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای ارتقای آمادگی جسمانی و تمرین صعودهای زمستانه، موفق به صعود زمستانه به قله تشگر، معروف به بام استان هرمزگان، شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان این برنامه کوهنوردی در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه و از مسیر روستای درگز – زاکین اجرا گردید.

 قله تشگر با ارتفاع ۳۲۶۷ متر از سطح دریا، در این صعود به‌صورت کامل پوشیده از برف بود که شرایطی چالش‌برانگیز و فنی را برای تیم فراهم کرد.

 اعضای تیم پس از شب‌مانی در کمپ واقع در ارتفاع ۲۵۰۰ متری، با موفقیت مسیر نهایی را طی کرده و همگی به قله صعود کردند.

 این صعود با رعایت کامل اصول ایمنی، برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی مناسب تیمی انجام شد.

عیسی میرشکاری بعنوان (سرپرست)، محمد طارمی بعنوان (مربی) و همچنین عباس سلیمانی، مصیب مریدی، عسکر زینلی، محمد حاجی‌خانی و ابراهیم شریفی‌نیا بعنوان اعضای شرکت کننده در این برنامه بودند. 

این صعود موفق، نشان‌دهنده توانمندی، انسجام و آمادگی بالای تیم کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و گامی مؤثر در جهت توسعه فعالیت‌های ورزشی و ترویج ورزش‌های همگانی و کوهستانی در استان هرمزگان است.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر