شهردار تهران:گزارش امکان سنجی استفاده از مترو به عنوان پناهگاه به زودی منتشر می شود
شهردار تهران در خصوص آخرین وضعیت امکان استفاده از ایستگاه های مترو به عنوان پناهگاه گفت: به زودی نتایج گزارش کارشناسی اعلام می شود.
به گزارش برنا؛ علیرضا زاکانی؛ در خصوص پیگیری وعده خود برای بررسی امکان تبدیل ایستگاه های مترو به پناهگاه به خبرنگار ما گفت: در این زمینه چند تیم کارشناسی با جدیت در حال بررسی امکان تبدیل ایستگاه های مترو به پناهگاه هستند و اینکه کدام ایستگاه ها این قابلیت را دارند و چه ملزوماتی مورد نیاز است؟
وی افزود: فعلا در این مورد صحبتی ندارم اما؛ به زودی نتایج گزارش تیم کارشناسی ما در این خصوص؛ به رسانه ها و افکار عمومی اعلام می شود.
انتهای پیام/
نظر شما