رحیمی: شهادت ورزشکاران و دانش‌آموزان بی‌گناه، قلب‌مان را به درد آورد

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۶
|
۰۹:۲۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۱۸۴۴۵
رحیمی: شهادت ورزشکاران و دانش‌آموزان بی‌گناه، قلب‌مان را به درد آورد
برنا - گروه ورزشی: یک قهرمان پارالمپیک اعلام کرد شهادت ورزشکاران و دانش‌آموزان بی‌گناه، قلب‌مان را به درد آورد.

زهرا رحیمی با اشاره به تجاوز صورت‌گرفته علیه اماکن وزیرساخت های ورزشی کشورمان اظهار داشت: این حملات نه‌تنها نقض آشکار قوانین بین‌المللی است، بلکه نشان‌دهنده دشمنی آشکار با مردم بی‌دفاع، به‌ویژه ورزشکاران ،کودکان و نوجوانان این سرزمین است.

وی با اشاره به شهادت جمعی ازورزشکاران و دانش‌آموزان در میناب تصریح کرد: شهادت ورزشکاران ودانش‌آموزان بی‌گناه میناب، قلب‌مان را به درد آورد. این عزیزان سرمایه‌های آینده کشور بودند و از دست دادن آنها داغی بزرگ بر دل ملت ایران گذاشت. جامعه ورزش، خود را در غم این خانواده‌ها شریک می‌داند.

قهرمان پارالمپیک در ادامه تأکید کرد: جامعه ورزش در کنار مردم ایستاده و معتقد است دفاع از عزت و امنیت کشور، حق مسلم ایران است.امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفظ وحدت، همدلی و انسجام ملی هستیم.

رحیمی در پایان گفت: اینجانب با قلبی پر از درد و اندوه، این مصیبت بزرگ را به ملت ایران، به ویژه به خانواده‌های داغدار  تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال طلب صبر و آرامش برای بازماندگان و علو درجات برای شهدای عزیز را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر