تذکر دادستان ؛ حضور در میان مردم و میادین شهر از الزامات مدیران است

|
۱۴۰۴/۱۲/۱۷
|
۱۳:۵۳:۰۷
| کد خبر: ۲۳۱۸۸۵۳
تذکر دادستان ؛ حضور در میان مردم و میادین شهر از الزامات مدیران است
برنا – گروه استانها : دادستان مرکز گلستان با تأکید بر لزوم حضور میدانی مدیران و بازرسان در سطح شهر و بازار، گفت: با هدف جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان، نظارت‌ها باید به‌صورت میدانی و مستمر انجام شود؛ در صورت ترک فعل نیز با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان گلستان ؛ مهدی رزاقی‌نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و اداری استان با اشاره به شرایط موجود کشور، گفت: بازار در شرایط پایداری قرار دارد و حضور مردم در میادین، اقتدار کشور را دوچندان کرده است.

دادستان مرکز گلستان افزود: مردم با توجه به شرایط بحرانی و جنگی، با همدلی و همراهی خود سبب دلگرمی نیروهای مسلح و ناامیدی دشمن شده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم حضور میدانی مدیران، گفت: مدیرانی که پشت میز می‌نشینند نمی‌توانند درک درستی از مسائل مردم داشته باشند و خدمت صادقانه ارائه دهند.

رزاقی‌نژاد همچنین بر حضور بازرسان و ناظران در سطح بازار و شهر تأکید کرد و ادامه داد: بازرسان باید در میدان حضور داشته باشند تا از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در میان مردم و میادین شهر از الزامات مدیران است.

دادستان مرکز گلستان گفت: همه مدیرانی که در خدمت مردم و نظام هستند مورد حمایت ما قرار دارند، اما در صورت ترک فعل و عدم حضور در میدان، با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر