محیط بانان پای حفاظت از تنوع زیستی ایران ایستاده‌اند

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
|
۱۵:۰۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۱۹۸۵۷
محیط بانان پای حفاظت از تنوع زیستی ایران ایستاده‌اند
برنا - گروه اجتماعی؛ معاون محیط طبیعی و‌تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، صبح امروز از ذخیرگاه زیستکره میان کاله بازدید و با محیط بانان ملاقات کرد.

حمید ظهرابی معاون محیط طبیعی و‌تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه بازدید و سرکشی دوره‌ای از مناطق تحت حفاظت محیط زیست کشور صبح امروز از ذخیرگاه زیستکره میان کاله بازدید و با محیط بانان ملاقات کرد.

ظهرابی همچنین وضعیت پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای ابن منطقه را بررسی و وضعیت را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد با توجه به کمبود نیرو و امکانات بایستی دو راهبرد حفاظت مشارکتی و استفاده از فن آوری‌های نوین با قوت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: اقدامات پیشرو و مبتکرانه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران می‌تواند الگوی موفقی برای حفاظت مشارکتی از تنوع زیستی کشور باشد.

وی همچنین به لزوم فعال سازی شورای راهبری ذخیرگاه زیستکره کره میان کاله تاکید کرد و این شورا را به عنوان نقطه اشتراک مدیریت مردم مدار و حاکمیت و همچنین راهکاری برای حکمرانی مطلوب محیط زیستی میان کاله بین استان‌های مازندران و کلستان بر شمرد.

ظهرابی در این بازدید خطاب به محیط بانان از زحمات شبانه روزی و شجاعانه این عزیزان در شرایط کنونی کشور قدردانی و اظهار داشت با وجود سختی کار، دوری از خانواده و خطرات حضور در محیط‌های باز حفاطت از طبیعت ایران با قوت ادامه دارد و محیط بانان عزیز ایران به عنوان خط مقدم حفاظت پای حفظ تنوع زیستی ایران عزیزمان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر