علیپور: مدال طلای جهانی ژاپن را به فرماندهان شهید تقدیم میکنم
امیرحسین علیپور، قهرمان جهان و پارالمپیک در رشته پرتاب وزنه در جدیدترین گفت و گوی خود گفت: مدال طلای جهانی ژاپن را به روح بلند فرماندهان شهید تقدیم میکنم؛ فرماندهانی که امنیت و آرامش امروز مردم ایران مرهون فداکاری آنان است.
وی افزود: مدال بازیهای آسیایی خود را به شهدای شهرم تقدیم کردم؛ جوانانی که در حمله به پادگان امام علی(ع) لرستان به شهادت رسیدند، بیشترشان زیر ۲۵ سال سن داشتند.
ملیپوش ایران عنوان کرد: هفته گذشته در مسیر باشگاه، در یکی از حملات منتسب به آمریکا و رژیم صهیونیستی از ناحیه دست، پا و بدن مجروح شدم اما این جراحات هرگز مانع قدردانی من از مردم و شهدا نمیشود. مدالهای طلا و نقره گرندپری امارات را نیز به مردم ایران تقدیم میکنم. پیش از این مدال طلای پارالمپیک را به امام رضا(ع) تقدیم کردهام و قصد دارم پس از رقابتهای جهانی، آن را به آستان قدس رضوی اهدا کنم.
علیپور در پایان گفت: مردم ایران در روزهای دشوار با همبستگی ثابت کردند اجازه نمیدهند تهدیدها اراده ملی آنان را تضعیف کند. تاریخ گواه استقامت ملت ایران است و این ملت با امید، ایمان و وحدت مسیر خود را تا پیروزی ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/