مدیران بهصورت روزانه برای پاسخگویی به مطالبات مردمی در سامد حضور دارند
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در حاشیه برنامه سامد در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: خدمترسانی به مردم اولویت اصلی است لذا باید با جدیت و تلاش مضاعف پیگیر امور مردم باشیم.
وی تصریح کرد: برنامه سامد، که پیشتر هر ۲ هفته یکبار برگزار میشد، اکنون بهصورت روزانه با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی برای رسیدگی مستقیم به مسائل مردم ادامه دارد و این روند پس از پایان این ایام خاص نیز با قوت دنبال خواهد شد.
به گفته وی؛ نتیجه همه پیگیریهای مربوط به مسایل مطرح شده در ارتباطات مردمی، حتماً به اطلاع آنها خواهد رسید.
استاندار با تاکید بر سنگینی مسئولیتها در شرایط جنگی گفت: کار تعطیلبردار نیست و ما باید با عزمی راسختر خدمت کنیم و رضایت مردم و خداوند را هدف نهایی قرار دهیم.
هاشمی با یادآوری درک بالای مردم از شرایط کشور و حضور پرشور آنان در راهپیمایی روز قدس متذکر شد: مردم استان همواره شایستگی خود را در صحنه نشان دادهاند، ما خود را خادم آنان میدانیم.