برگزاری جلسه هماهنگی پایداری شبکه برق وانرژی /آمادگی در برابر بحران؛ تمرین در شرایط اضطراری

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
|
۲۰:۴۶:۵۰
| کد خبر: ۲۳۲۱۴۹۱
برگزاری جلسه هماهنگی پایداری شبکه برق وانرژی /آمادگی در برابر بحران؛ تمرین در شرایط اضطراری
برنا_گروه استانها :با حضور استاندارجلسه هماهنگی پایداری شبکه برق وانرژی به منظور آمادگی در برابر بحران در شرایط اضطراری برگزارشد.

 به گزارش برنا ایلام، احمد کرمی استاندار ایلام در جلسه هماهنگی پایداری شبکه برق و انرژی با اشاره به همبستگی مثال‌زدنی مردم و مسئولان در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تهدیدات امنیتی اظهار داشت: مردم ایلام، همچون همیشه، در خط مقدم دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و این حضور پرشور، پشتوانه‌ای محکم برای دولت و نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه دشمن با رویکردهای متفاوت، برنامه‌ریزی‌های لحظه‌ای علیه کشور دارد، گفت: تاب‌آوری زیرساخت‌ها، به‌ویژه در بخش انرژی، اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: در حوزه اقتصادی، با وجود تمام فشارها و تهدیدات، هیچ مشکلی در تأمین اقلام ضروری مانند ارزاق، گوشت، و برنج وجود ندارد و خدمات به مردم در دورافتاده‌ترین نقاط نیز به‌طور کامل ارائه می‌شود.

کرمی با اشاره به دستورالعمل‌های تفویض شده از سوی دولت، بر ضرورت آمادگی مدیران استانی برای اتخاذ تصمیمات قاطع در شرایط اضطراری تأکید کرد و گفت: ما باید خود را برای شرایط اضطراری و بحرانی تمرین دهیم. 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن، افزود: رسانه‌های دشمن با انتشار شایعات و اخبار کذب، تلاش می‌کنند روحیه مردم را تضعیف کنند، اما مردم ما با حضور در صحنه‌های مختلف، پاسخ قاطعی به این اقدامات داده‌اند. هر خدمتی که توسط مدیران و نیروهای امدادی ارائه می‌شود، شلیک یک موشک به سوی دشمن است.

نگاه به آینده؛ پیروزی ملت ایران حتمی است

استاندار ایلام با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان در شرایط بحرانی و جنگی گفت: هدف اصلی ما ارائه خدمات مطلوب به مردم از طریق دستگاه‌های متولی است و تصمیمات لازم متناسب با شرایط اتخاذ می‌شود.  

وی تصریح کرد: در شرایط جنگ، مدیران باید با خلاقیت و حضور به‌موقع در صحنه، نسبت به آماده‌باش تیم‌های عملیاتی و بررسی روزانه تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند تا هر جا ضرورتی وجود داشت، تصمیم مقتضی اتخاذ شود.  

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت هم‌افزایی بین دستگاه‌ها، افزود: اگر در هر بخش نقصی مشاهده شود، تأکید ما بر همکاری و هماهنگی همه نهادهاست تا بتوانیم مباحث معیشتی، تأمین کالاهای استراتژیک و زیرساخت‌های حیاتی مردم را در بالاترین سطح تضمین کنیم.  

وی درباره وضعیت انرژی و برق در استان گفت: بررسی‌های لازم در زمینه تجهیزات و امکانات صورت گرفته و دستگاه‌های مسئول نیز متناسب با شرایط جنگی آمادگی کامل دارند. هر جا نیاز بوده از سایر بخش‌ها کمک گرفته‌ایم و این روند به صورت مستمر ادامه دارد.  

استاندار ایلام اضافه کرد: تمامی نیروهای امدادی، خدماتی و اجرایی استان با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، همان‌طور که مردم نیز در میدان و خیابان حضور فعال دارند. امروز تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مردم کم‌تر از عملکرد نیروهای مسلح در مقابله با دشمن نیست.  

وی در پایان گفت: همه پای‌کار هستند تا خدمات به مردم عزیز ایلام در بهترین سطح ممکن ارائه شود.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر