در نقطهای از تهران که جنگندهها آسیب زدند/نهال امید در محله ۱۳ آبان کاشته شد
برنا - گروه اجتماعی: چند اصله نهال در محله ۱۳ آبان تهران، در نقطهای که چند روز پیش در پی حملات جنگندهها دچار آسیب شده بود، با حضور خانوادههای معظم شهدای این محله کاشته شد.
به گزارش برنا، در این اقدام نمادین که احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران حضور داشت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تأکید بر تداوم زندگی، امید و پایداری در دل محلهای که نشانههایی از آسیب جنگ را در خود دارد، انجام شد.
در این آیین، خانوادههای شهدا نیز با حضور در محل، در کاشت نهالها مشارکت کردند و یاد و نام شهیدان را گرامی داشتند.
کاشت این نهالها در محل آسیبدیده، نمادی از رویش دوباره زندگی و ایستادگی مردم در برابر تهدیدها و آسیبها تلقی میشود؛ پیامی که نشان میدهد حتی در دل زخمهای جنگ نیز میتوان بذر امید و آینده را کاشت.
انتهای پیام/
نظر شما