قدردانی وزیر بهداشت از فداکاران تیم ملی سلامت کشور در جنگ تحمیلی سوم

|
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
|
۱۴:۳۵:۵۰
| کد خبر: ۲۳۲۸۲۱۳
قدردانی وزیر بهداشت از فداکاران تیم ملی سلامت کشور در جنگ تحمیلی سوم
برنا - گروه اجتماعی؛ وزیر بهداشت در پیامی از اعضای تیم ملی سلامت کشور در ستاد بحران، دانشگاه ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی که همچون دماوند سربلند و مام وطن، دلسوز آحاد مردم و مجروحین مظلوم، در صحنه خدمت حرفه‌ای و مشفقانه حضور داشتند تقدیر و بر لزوم ترمیم آسیب ها، حفظ آمادگی و هوشیاری، تمرین و مرور دستورالعمل‌ها و تمهید نیاز‌های حوزه سلامت در ایام پیش رو، تاکید کرد.

متن  پیام محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت به شرح زیر است:

همکاران ارجمند و فداکار تیم ملی سلامت

ستاد بحران، دانشگاه ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی

با سلام و احترام.

در ایام سخت جنگ تحمیلی سوم، چون دماوند سربلند و، چون مام وطن، دلسوز آحاد مردم و مجروحین مظلوم در صحنه خدمت حرفه‌ای و مشفقانه حضور داشتید.

خشنودی حضرت حق و رضایتمندی مردم شریف پاداش و نعمتی است که در تمام بحران‌ها و تهدید‌های ایران عزیز برای جامعه خدوم سلامت کشور محقق شده است.

لازم به تأکید است که علیرغم آتش بس دو هفته‌ای ترمیم آسیب ها، حفظ آمادگی و هوشیاری، تمرین و مرور دستورالعمل‌ها و تمهید نیاز‌های حوزه سلامت در ایام پیش رو ضرورتی غیرقابل تردید است.

وظیفه خود می‌دانم به عنوان همراه و همکار و دوستدار شما عزیزان از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه شما قدردانی و سپاسگزاری نمایم و از خداوند منان برای شما، مردم و ایران، سلامتی، سرافرازی و آرامش مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر