تقدیر فرماندار شهرستان قدس از کارگران به مناسبت روز کارگر
به گزارش خبرگزاری برنا تهران،علیرضا فاتحینژاد فرماندار شهرستان قدس در این بازدید ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران زحمتکش شهرستان اظهار داشت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و نقش آنان در پیشبرد اهداف تولیدی و صنعتی غیرقابل انکار است. افتخار ما در شهرستان قدس این است که شاهد حضور کارگران متخصص، متعهد و پرتلاشی هستیم که با وجود همه فشارهای جنگ و تحریم، چرخ تولید را متوقف نکردند.
وی با اشاره به ظرفیت بالای تولیدات دانشبنیان در این کارخانه افزود: پلهپیماها و راهکارهای حرکتی تولیدی در این مجموعه، نه تنها یک نیاز اساسی برای سالمندان و معلولین عزیز است، بلکه نمادی از توانمندی جوانان ایرانی در عرصه دانشبنیان و فناوریهای نوین محسوب میشود. حمایت از چنین تولیداتی، یک ضرورت جدی برای ارتقای کیفیت زندگی اقشار آسیبپذیر جامعه است.
فرماندار قدس خاطرنشان کرد: در شرایط جنگی و تحریم، حمایت از تولید داخل و کارگران زحمتکش، یک وظیفه همگانی است. مجموعه فرمانداری قدس آماده هرگونه همکاری و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان دانشبنیان است تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این صنعت ارزشمند باشیم.
مدیرعامل این کارخانه دانشبنیان نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیتهای مجموعه، به تشریح محصولات تولیدی از جمله پلهپیماهای برقی و مکانیکی، ویلچرهای هوشمند و سایر تجهیزات توانبخشی پرداخت و گفت: تمامی محصولات این مجموعه با تکیه بر دانش فنی بومی و توسط کارگران متخصص شهرستان قدس طراحی و تولید میشود.
گفتنی است، این بازدید با هدف گرامیداشت مقام شامخ کارگر و همچنین حمایت از تولیدات دانشبنیان داخلی انجام شد و فرماندار قدس ضمن گفتوگو با کارگران و مدیران این مجموعه، از خطوط تولید و محصولات دانشبنیان این کارخانه بازدید کرد.
در پایان این بازدید، فرماندار قدس بهمراه معاونین، رییس اداره کار و رییس اداره بیمه تامین اجتماعی با اهدای لوح سپاس و هدایا از کارگران این کارخانه به مناسبت روز کارگر تقدیر کردند.
انتهای پیام/