تقدیر فرماندار شهرستان قدس از کارگران به مناسبت روز کارگر

|
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
|
۰۸:۳۸:۴۸
| کد خبر: ۲۳۳۶۱۸۴
تقدیر فرماندار شهرستان قدس از کارگران به مناسبت روز کارگر
برنا- گروه استانها: علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قدس به مناسبت روز جهانی کارگر، با حضور در یک کارخانه دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید پله‌پیما و ارائه راهکارهای حرکتی برای سالمندان و معلولین، از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و تولیدات این واحد صنعتی قرار گرفت و از زحمات کارگران خدوم تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قدس در این بازدید ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران زحمتکش شهرستان اظهار داشت: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و نقش آنان در پیشبرد اهداف تولیدی و صنعتی غیرقابل انکار است. افتخار ما در شهرستان قدس این است که شاهد حضور کارگران متخصص، متعهد و پرتلاشی هستیم که با وجود همه فشارهای جنگ و تحریم، چرخ تولید را متوقف نکردند. 

وی با اشاره به ظرفیت بالای تولیدات دانش‌بنیان در این کارخانه افزود: پله‌پیماها و راهکارهای حرکتی تولیدی در این مجموعه، نه تنها یک نیاز اساسی برای سالمندان و معلولین عزیز است، بلکه نمادی از توانمندی جوانان ایرانی در عرصه دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین محسوب می‌شود. حمایت از چنین تولیداتی، یک ضرورت جدی برای ارتقای کیفیت زندگی اقشار آسیب‌پذیر جامعه است. 

فرماندار قدس خاطرنشان کرد: در شرایط جنگی و تحریم، حمایت از تولید داخل و کارگران زحمتکش، یک وظیفه همگانی است. مجموعه فرمانداری قدس آماده هرگونه همکاری و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان دانش‌بنیان است تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این صنعت ارزشمند باشیم. 

مدیرعامل این کارخانه دانش‌بنیان نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه، به تشریح محصولات تولیدی از جمله پله‌پیماهای برقی و مکانیکی، ویلچرهای هوشمند و سایر تجهیزات توانبخشی پرداخت و گفت: تمامی محصولات این مجموعه با تکیه بر دانش فنی بومی و توسط کارگران متخصص شهرستان قدس طراحی و تولید می‌شود.

گفتنی است، این بازدید  با هدف گرامیداشت مقام شامخ کارگر و همچنین حمایت از تولیدات دانش‌بنیان داخلی انجام شد و فرماندار قدس ضمن گفت‌وگو با کارگران و مدیران این مجموعه، از خطوط تولید و محصولات دانش‌بنیان این کارخانه بازدید کرد.

در پایان این بازدید، فرماندار قدس بهمراه معاونین، رییس اداره کار و رییس اداره بیمه تامین اجتماعی با اهدای لوح سپاس و هدایا از کارگران این کارخانه به مناسبت روز کارگر تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر