بازدیدمعاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از غرفه سلامت این دانشگاه در محل تجمعات مردمی

|
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
|
۲۰:۲۶:۱۷
| کد خبر: ۲۳۴۲۴۱۴
بازدیدمعاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از غرفه سلامت این دانشگاه در محل تجمعات مردمی
برنا-گروه استانها: احمد بامری معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در بازدید از غرفه سلامت این دانشگاه در محل تجمعات مردم ولایی ایرانشهر به گفت‌و‌گو و شنیدن مطالبات حوزه سلامت و درمان مردم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان؛ بامری با اشاره به اهداف غرفه سلامت اظهار داشت: غرفه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در محل تجمعات مردمی  با هدف تسهیل خدمات بهداشتی و درمانی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های خدماتی این غرفه گفت: پزشکان متخصص، دندانپزشک بصورت شبانه  برای ویزیت کاملا رایگان مردم ولایی در تجمعات حضور دارند.

در پایان بامری افزود: هر شب در این غرفه تست فشار خون و دیابت بدون وقفه در حال انجام است و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از اوایل جنگ تحمیلی سوم تا پایان کامل جنگ در این تجمعات حضور خواهند داشت.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر