عضو شورای شهر تهران: ۷۵ درصد واحدهای آسیب‌دیده از جنگ تعمیر و احیا شده‌ است/ساخت خانه‌های جدید تا دو ماه آینده تکمیل می شود

|
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
|
۲۲:۱۶:۰۰
| کد خبر: ۲۳۴۶۲۰۸
عضو شورای شهر تهران: ۷۵ درصد واحدهای آسیب‌دیده از جنگ تعمیر و احیا شده‌ است/ساخت خانه‌های جدید تا دو ماه آینده تکمیل می شود
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۷۵ درصد واحدهای آسیب‌دیده تعمیر و احیا شده‌ است.

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در اسکان و بازسازی منازل خانوار جنگ زده، اظهار داشت:  ۷۵ درصد واحدهای آسیب‌دیده تعمیر و احیا شده‌ است.

وی افزود: کار ما اینجا تمام نمی‌شود؛ فاز «نوسازی کامل» برای واحدهای تخریبی آغاز شده و پیمانکاران در حال عقد قرارداد هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آن دسته از تهرانی‌های عزیزی که در حال حاضر در هتل‌ها و مراکز اقامتی مستقر هستند، نگران نباشند؛ پرونده همه این خانواده‌ها حداکثر ظرف دو ماه آینده تعیین تکلیف نهایی شده و کلنگ ساخت خانه‌های جدیدشان بر زمین خواهد خورد.

علوی گفت:ما تا آخرین خشتِ بازسازی پایتخت، دوشادوش تهرانی های عزیز خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر