راهاندازی «قرارگاه معیشت» به دنبال ارزانسازی سبد غذایی شهروندان
مهدی بختیاریزاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار، اعلام کرد که قرارگاه معیشت با هدف کاهش قیمت اقلام مصرفی و ایجاد ثبات در بازار مواد غذایی تهران فعالیت خواهد کرد. وی تاکید کرد که این قرارگاه از ظرفیتهای گسترده سازمان میادین (۳۱۶ میدان و بازار)، مجموعه فروشگاهی شهروند و اپلیکیشن توزیع هوشمند برای عرضه کالا استفاده خواهد کرد.
همکاری با بخش خصوصی و حاکمیتی
بختیاریزاده با اشاره به روند مذاکرات وی، افزود: «برای گسترش گستره توزیع، در حال رایزنی با اتاق اصناف و سازمانهای حاکمیتی نظیر بنیاد مستضعفان و سازمان اتکا هستیم تا عرضه کالا فراتر از بسترهای سنتی شهرداری باشد.»
کاهش اختلاف قیمت با افزایش عرضه
مدیرعامل سازمان میادین خاطرنشان کرد: «در حال حاضر عرضه کالا در میادین و بازارهای میوه و ترهبار حدود ۴۰ درصد کمتر از سطح شهر است که این موضوع باعث ایجاد اختلاف قیمت میشود. هدف قرارگاه معیشت، با افزایش عرضه و استفاده از ابزارهای توزیع هوشمند، این اختلاف قیمت را کاهش و قیمتها را تثبیت کند.»
انتهای پیام/