مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار خبر داد

راه‌اندازی «قرارگاه معیشت» به دنبال ارزان‌سازی سبد غذایی شهروندان

|
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
|
۱۸:۵۶:۴۴
| کد خبر: ۲۳۵۶۴۶۹
راه‌اندازی «قرارگاه معیشت» به دنبال ارزان‌سازی سبد غذایی شهروندان
برنا - گروه اجتماعی؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تشکیل «قرارگاه معیشت» در ذیل قرارگاه «ایران پیروز» خبر داد و هدف از این اقدام را توسعه شبکه توزیع کالا‌های اساسی و کاهش هزینه‌های خانوار در پایتخت اعلام کرد.

 مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار، اعلام کرد که قرارگاه معیشت با هدف کاهش قیمت اقلام مصرفی و ایجاد ثبات در بازار مواد غذایی تهران فعالیت خواهد کرد. وی تاکید کرد که این قرارگاه از ظرفیت‌های گسترده سازمان میادین (۳۱۶ میدان و بازار)، مجموعه فروشگاهی شهروند و اپلیکیشن توزیع هوشمند برای عرضه کالا استفاده خواهد کرد.

همکاری با بخش خصوصی و حاکمیتی

بختیاری‌زاده با اشاره به روند مذاکرات وی، افزود: «برای گسترش گستره توزیع، در حال رایزنی با اتاق اصناف و سازمان‌های حاکمیتی نظیر بنیاد مستضعفان و سازمان اتکا هستیم تا عرضه کالا فراتر از بستر‌های سنتی شهرداری باشد.»

کاهش اختلاف قیمت با افزایش عرضه

مدیرعامل سازمان میادین خاطرنشان کرد: «در حال حاضر عرضه کالا در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار حدود ۴۰ درصد کمتر از سطح شهر است که این موضوع باعث ایجاد اختلاف قیمت می‌شود. هدف قرارگاه معیشت، با افزایش عرضه و استفاده از ابزار‌های توزیع هوشمند، این اختلاف قیمت را کاهش و قیمت‌ها را تثبیت کند.»

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر