ضربه سنگین پلیس یزد به سوداگران مرگ
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سردار احمد نگهبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای بیستوهشتمین مرحله طرح «آرامش در شهر» اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و اشراف عملیاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند محمولهای سنگین از مواد افیونی را از طریق محورهای مواصلاتی یزد به سایر استانهای کشور منتقل کنند.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات شبانه روزی و طی چهار روز عملیات مستمر، موفق شدند ۱۰ دستگاه خودروی متعلق به اعضای این شبکه را در محورهای اصلی و فرعی استان شناسایی و متوقف کنند.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، یک تن انواع مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: در این عملیاتها ۱۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سردار نگهبان با اشاره به تداوم برخورد قاطع پلیس با شبکههای قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، مأموران انتظامی استان موفق به انهدام ۵۱ باند اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی شدهاند که در این رابطه ۱۹۴ نفر دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شدهاند.
وی تأکید کرد: پلیس با بهرهگیری از ظرفیتهای اطلاعاتی و عملیاتی، اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت ادامه خواهد داشت.