تداوم گرمای هوا و وزش باد در روزهای پایانی هفته یزد
به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، بررسی آخرین نقشهها و الگوهای پیشبینی هواشناسی نشان میدهد که شرایط گرم جوی در استان یزد تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و افزایش دما در برخی روزها نیز مورد انتظار است.
در روزهای پنجشنبه و شنبه روند افزایشی دما در نقاط مختلف استان پیشبینی شده و هوای گرم همچنان بر منطقه حاکم خواهد بود.
همچنین در ساعات بعدازظهر و شب، وزش باد نسبتاً شدید در بسیاری از مناطق استان رخ خواهد داد که در برخی نقاط میتواند با خیزش گردوخاک و کاهش موقت کیفیت هوا همراه باشد.
در همین حال، برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش پوشش ابر نیز پیشبینی شده است، هرچند پدیده غالب جوی در استان همچنان ماندگاری گرما و وزش باد خواهد بود.
هواشناسی از شهروندان خواسته است با توجه به تداوم گرمای هوا و احتمال وقوع گردوخاک، توصیههای ایمنی و بهداشتی لازم را بهویژه در ساعات گرم روز و هنگام وزش بادهای شدید مدنظر قرار دهند.