سارق در کلانتری ابوذر اعتراف کرد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
|
۱۹:۱۹:۰۵
| کد خبر: ۲۳۵۷۴۷۷
سارق در کلانتری ابوذر اعتراف کرد
برنا- گروه استانها: رئیس کلانتری ابوذر یزد: سارق ساختمان‌های نیمه ساز در مناطق رحمت آباد و حسین آباد ریسمانی دستگیر شد.
 
 

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سرهنگ محسن خوانین زاده گفت: مأموران کلانتری در هفته گذشته ضمن هماهنگی قضایی و با کار پلیسی، یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: سارق در بازجویی ها، به ۱۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز در مناطق رحمت آباد و حسین آباد ریسمانی اعتراف کرد و روانه دادسرا شد.

نویسنده :
سمانه حسینی
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر