رییس جمهور در شب تاسوعای حسینی به مشهد سفر کرد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
|
۱۱:۴۰:۰۷
| کد خبر: ۲۳۵۸۱۸۳
رییس جمهور در شب تاسوعای حسینی به مشهد سفر کرد
برنا- گروه استان‌ها: در شبی که مشهد رنگ و بوی تاسوعای حسینی گرفته بود، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در مسیر بازگشت از سفر رسمی به پاکستان، برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) وارد مشهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، رئیس‌جمهور در بدو ورود، مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و معاونان وی و مدیران استان قرار گرفت.

وی سپس بی‌درنگ راهی حرم مطهر رضوی شد تا در شب منسوب به علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، زائر هشتمین امام شیعیان باشد.

در این سفر، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی ، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر امور خارجه نیز رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند. حضوری کوتاه در مشهد اما در شبی که حال و هوای آن با عطر ارادت به اهل‌بیت (ع) و نوای عزاداری سیدالشهدا (ع) آمیخته بود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر