آمادگی ۳ ورزشکار ژیمناستیک خراسان رضوی برای اعزام به رقابتهای ناگویا
برنا- گروه استانها: رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی از آمادگی هیات ژیمناستیک خراسان رضوی برای اعزام ۳ ورزشکار ژیمناستیک خراسان رضوی جهت حضور در رقابتهای آسیایی ناگویا۲۰۲۶ ژاپن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، علیرضا ملائکه از اعزام امیر محمد رحمانی ،امیرمحمد قربانی در بخش آقایان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون هادیانی جهت کسب سهمیه اعزام به این رقابتها در چین به سر می برد.
منبع: خبرگزاری برنا
نظر شما